کرکره برقی

Wiki Article

نیروی حرکت درب شیشه ای اتوماتیک توسط موتورالکتریکی تامین می شود. به وسیله فرمان صادرشده توسط سنسور (چشم الکترونیکی) و یا سایر اکسس کنترل ها باز و بسته می شود.

کنترل باکس یا مادربرد نیز در سیستم فنی انواع درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند که وظیفه کنترل را بر عهده دارد. این بردها به عنوان مرکز کنترل درب محسوب می شوند.

درب اتوماتیک به عنوان اصلی ترین اجزای ساختمان های مدرن است که بدون نیاز به نیروی دست انسان حرکت می کند. در اتوماتیک یا درب برقی با استفاده از سیستم های متفاوت مثل موتور، انواع حسگرها، کنترلر و سیستم مکانیکی به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.

آیا می‌توان بر روی کرکره رول آپ برچسب و لوگوی یک برند را چاپ کرد؟

این درب ها عایق صدا هستند و برای برقراری آرامش در فضا مورد استفاده قرار می گیرند. تعمیر درب اتوماتیک باید به دست متخصصان این کار انجام شود.

قبل از تهیه و خرید کرکره برقی با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند. پاسخ

در اتوماتیک علاوه بر زیبایی، از ورود گردوغبار و از انتشار ویروس بدلیل نداشتن دستگیره جلوگیری می کند.

پوشش موتور درب اتومات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با رعایت برخی راهکارها برای پوشش این موتور، در فصول سرد سال مانند زمستان، از خشکی و خرابی موتور جلوگیری خواهد شد.

برخی از این سنسورها به حرکت افراد حساس هستند. به همین خاطر با انجام هر حرکت کوچکی در مقابل آن ها به سادگی قادر به باز و بسته کردن درب خواهید بود.

برخی از این درب ها با استفاده از سیستم های تشخیص حرکت و امنیتی مانند ماخذ مقاله حسگرهای حرکتی و قفل‌های الکترومغناطیسی ایمنی عملکرد بهتری دارند.

حرکت انواع درب برقی به دو صورت عمودی و افقی بوده که بستگی مستقیم به نوع طراحی درب دارد. درب اتوماتیک شیشه ای به‌صورت کشویی حرکت می کند و درب اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، در اکثر موارد به صورت عمودی می باشند.

مزایای استفاده از درب کرکره ای ضد باد شامل مقاومت در برابر نیروی باد، حفاظت در برابر نفوذ آب و هوا و دوام در شرایط سخت است.

با توجه به مزایای فراوان این نوع کرکره، می توان ادعا کرد که این درب ارزش سرمایه گذاری را دارد.

روی شیشه ها انواع طرحهای گرافیکی شامل لوگو سازمان یا طرح های زیبا و نقش و نگار به‌صورت چاپ روی شیشه یا لیبل و یا سندبلاست قابل اجرا می باشد.

Report this wiki page